jueves, 24 de septiembre de 2009

Nativa o immigrant digital?

Hola a tothom!

Inauguraré aquest blog contestant a una senzilla pregunta: nativa o immigrant digital?
La veritat és que em considero una nativa digital, però mesuradament. O sigui, he nascut en una era molt digitalitzada en la qual la joventut té a l'abast una sèrie de noves tecnologies (ordinadors, internet, mòbils, etc) i tinc un coneixement sobre aquestes. Però al contarri que molta gent no posseeixo un gran domini de les tecnologies, és a dir, tinc un coneixement bàsic sobre les tecnologies i de vegades m'és complicat d'aprendre. Per exemple, em va costar una mica aprendre com funcionava Facebook.

O sigui, sóc una nativa digital pel que fa a la contemporaneitat dels avenços amb la meva edat, però pel que fa a la utilització de les tecnologies informàtiques sóc una mica 'patosa' digital.

Que tingueu un molt bon dia!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario